Indien u een probleem heeft, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Zij kunnen u van afstand of op locatie ondersteunen. Bel met 076-7110276 om contact op te nemen met een van onze medewerkers tijdens onze kantoortijden.

Supportaanvraag via de klantenportal
Het is ook mogelijk om 24/7 een support ticket aan te maken via onze klantenportal. Voor het klantenportal heeft u een inlogcode nodig welke u kunt aanmaken door een email te sturen naar info@pronation-it.nl

Openingstijden Helpdesk
Onze openingstijden zijn van 9:00 tot 17:30 op maandag t/m vrijdag.

Support buiten kantoortijd?
Hiervoor heeft u een servicecontract nodig. Heeft u nog geen avond en weekend supportcontract afgenomen, neem dan vrijblijvend contact op met de afdeling verkoop.

Indien u wel in het bezit bent van een avond en weekend SLA of indien u toch graag nog geholpen wilt worden tegen een uurtarief van 200%, neem dan contact met ons op via 076-8200275