U heeft een organisatie en wilt graag snel geholpen worden, want ieder moment dat uw ICT omgeving niet functioneel is, kost het u geld. Uw personeel kan niet werken, klanten kunnen niet geholpen worden en dat is wel het laatste wat u wilt, toch? Met behulp van een support contract zorgen wij ervoor dat uw omgeving stabiel en betrouwbaar werkt. Mocht er toch iets gebeuren zoals uitval, storingen, vragen en of problemen dienen deze vakkundig te worden opgelost.

Daarom bieden wij standaard tijdens reguliere kantoortijden bereikbare en vakbekwame support mogelijkheden. Door het inzetten van remote support en beheer tools kunnen we bijna 90% van de supportvragen op afstand oplossen. Heeft u medewerkers die ’s avonds ook thuis werken of wellicht wel aan de andere kant van de wereld? Wij staan ook, met onze eigen supportdienst, buiten de reguliere kantoortijden voor u klaar! Het verlenen van support is niet alleen de telefoonopnemen of bereikbaar zijn, maar ook daadwerkelijk het probleem op te lossen

Geïnteresseerd? Neem contact op!

Vul onderstaand contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Meteen een advies? Neem dan telefonisch contact met ons op, telefoonnummer (076) 711 02 76!

Bedrijfsnaam (verplicht)

Naam (verplicht)

Uw email (verplicht)